Ogólne warunki gwarancji
Informacje podstawowe:
- Informacje na temat okresu gwarancji znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do każdego z urządzeń.
- Ujawnione wady będą usuwane bezpłatnie przez Partnera Serwisowego Fellowes (zwanego dalej Punktem Serwisowym) w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych. W szczególnych przypadkach, gdy zachodzi konieczność sprowadzenia z zagranicy części niezbędnych do dokonania naprawy, termin wykonania naprawy może ulec wydłużeniu do 35 dni roboczych. O zaistnieniu takiego szczególnego przypadku Punkt Serwisowy powiadomi użytkownika w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużeniu o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.
- Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Punkt Serwisowy czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie urządzenia, sprawdzenie jego działania, konserwacja itp.
Gwarancją nie są objęte:
- sznury połączeniowe, sieciowe, wtyki, gniazdka, wymienne noże i paski w trymerach itp.;
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, używanie niezgodnych z instrukcją obsługi środków eksploatacyjnych lub czyszczących, uszkodzenia spowodowane przez przedmioty obce, które dostały się do wnętrza a także wilgoć, korozję, pył itp.);
- uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego (częściowego lub całkowitego) zużycia, zgodnie z właściwościami lub przeznaczeniem sprzętu;
- uszkodzenia wynikłe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie, okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania albo innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (używania nieoryginalnych materiałów lub akcesoriów), transportu;
- celowe uszkodzenie sprzętu;
- czynności konserwacyjne, wymiany części posiadających określoną żywotność.
- Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu w ramach gwarancji na nowy wyłącznie w przypadku, gdy:
- Punkt Serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe,
- naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w punkcie 1 lub w innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.
- Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważniony jest tylko i wyłącznie Punkty Serwisowy: FIXIT S.A. Oddział Krosno, ul. Kazimierza Pużaka 37, 38-400 Krosno.