Wsparcie - Fellowes - najmocniejsze niszczarki świata, niszczarki, niszczarka, bindownice, laminatory
Blog Zapis na newsletter Gdzie kupić Kontakt

serwis

Informacje podstawowe:

  1. Informacje dotyczące gwarancji, jej warunków i długości trwania dla danego urządzenia są zawarte w instrukcji obsługi dołączonej do każdego z urządzeń. Instrukcję w formie elektronicznej można znaleźć na stronie www.fellowes.pl przy każdym naszym urządzeniu w zakładce INFORMACJE DODATKOWE lub w dziale WSPARCIE I SERWIS \ INSTRUKCJE OBSŁUGI I KARTY CHARAKTERYSTYKI, KGO
  2. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Partnera Serwisowego Fellowes (zwanego dalej Punktem Serwisowym lub serwisem) czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie, sprawdzenie działania, konserwacja itp.
  3. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest okazanie dowodu zakupu.
  4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową.
  5. Szczegółowe informacje są dostępne w ogólnych warunkach gwarancji dla urządzeń Fellowes.

 

Jak wysłać urządzenie do serwisu?

  1. Weryfikacja - korzystając z instrukcji obsługi lub w odpowiedziach na często zadawane pytania (FAQ), sprawdź czy urządzenie jest prawidłowo podłączone, uruchomione i czy rzeczywiście występuje uszkodzenie. W razie wątpliwości zachęcamy do skontaktowania się z działem wsparcia technicznego Punktu Serwisowego, gdyż istnieje możliwość, że usterkę będzie można usunąć zdalnie. W takim przypadku unikniemy konieczności wysyłania sprzętu do serwisu. Numer telefonu do wsparcia technicznego: +48 134926106
  2. Zgłoszenie uszkodzenia - aby zgłosić uszkodzenie urządzenia do serwisu, przejdź do strony serwisowej naszego Partnera Serwisowego poprzez przycisk*. Tam, za pomocą narzędzia serwisowego, można zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli urządzenie jest objęte gwarancją, Punkt Serwisowy umożliwi bezpłatne zamówienie kuriera, który odbierze sprzęt ze wskazanego adresu w dogodnym terminie. Jeżeli wybierzesz dostarczenie urządzenia we własnym zakresie, należy pamiętać, żeby przed wygenerowaniem etykiety na paczkę, upewnić się, że adresy są prawidłowe.
  3. Pakowanie - zalecamy zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie fabryczne. W przypadku braku takiego opakowania, proszę zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie urządzenia, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Warto pamiętać, że za wszelkie uszkodzenia powstałe w trakcie transportu Punkt Serwisowy nie ponosi odpowiedzialności. Należy również mieć na uwadze, że użycie nieodpowiedniego opakowania może wydłużyć proces rozpatrywania zgłoszenia serwisowego urządzenia objętego gwarancją. W przypadku urządzeń o wadze przekraczającej 30 kg, zalecamy wysłanie ich na palecie.
  4. Wysyłka - w przypadku urządzeń objętych gwarancją, Punkt Serwisowy zapewnia bezpłatną usługę wysyłki. Natomiast w przypadku urządzeń poza okresem gwarancyjnym, organizację i koszty wysyłki należy ponieść samodzielnie, wybierając dowolnego kuriera. Serwis może świadczyć usługę pośrednictwa w organizacji wysyłki urządzeń poza gwarancją, za dodatkową opłatą.

Uwaga! Serwis nie akceptuje dostaw osobistych ani odbiorów na miejscu. Wszystkie przekazania urządzeń są realizowane za pośrednictwem kuriera.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszym Partnerem Serwisowym pod numerem telefonu: +48 134926106 lub poprzez adres e-mail: fellowes@fixit.pl

*ZALOGUJ SIĘ DO MODUŁU SERWISOWEGO - Naprawy gwarancyjne i wyceny pogwarancyjne: niszczarek, bindownic, laminatorów, oczyszczaczy

Jeżeli chciałbyś zapytać się o inne produkty niż wyżej wymienione - skorzystaj z formularza


Aby skorzystać z formularza prosimy o zaakceptowanie zgody marketingowej.